Kaarten

Na het Pieterpad zijn we een paar dagen thuis gebleven om even bij te komen en heb ik nog een paar kaarten gemaakt. Deze keer heb ik de stroken eerst aan elkaar genaaid en daarna door de helft gesneden zodat ik twee kaarten had. Daarna versierd met quiltsteken en diverse borduursteken van de naaimachine.

Kussenslopen

Een paar gewone witte kussenslopen van de Hema, een beetje verf, zon en wat geduld leverde dit leuke resultaat op: Hier zijn ze nog nat, na het drogen zijn ze wel wat minder fel van kleur. Ik had ze vanuit het midden in elkaar gedraaid en met elastieken vastgezet en daarna in een verfbad gelegd.

Rondje Ouddorp

Zaterdag hebben we de auto bij het RTM-museum gezet en zijn eerst een stuk over het strand gelopen, wat nog uitgestorven was. Daarna richting vuurtoren, langs diverse campings en vakantieparken om uit te komen bij Toppershoedje waar we koffie en thee gedronken hebben bij kennissen. Hier zaten we heerlijk in de schaduw, het was inmiddels …

Meer lezen over Rondje Ouddorp