Marskramerpad – dag 2

De tweede dag liepen we eerst een stukje langs de rand van Borne en een heel lang pad langs de Bornse Beek.

We kwamen langs de plek van de voormalige havezate Weleveld waar 35 stalen beelden staan opgesteld.

Verderop kwamen we bij De Kloostergaarde, een prachtige tuin van de Karmelieten, helaas was het naastgelegen theehuis op dinsdag gesloten. Maar nadat ik voorzien was van vleugels kwamen we snel bij een Rustpunt aan waar we heerlijk hebben gezeten.

Vervolgens weer langs akkers en weilanden om tenslotte op landgoed Twickel aan te komen.

Helaas begon het nu te regenen, maar gelukkig waren we erop voorbereid en trokken we de regenkleding aan. Na ongeveer een uur was het weer droog, net voordat we bij ons hotel aankwamen.

Na een warme douche hebben we nog even door Delden gelopen en bij hotel-restaurant de Zwaan wat gedronken met voor mij een chocolade brownie, de lekkerste die ik ook buitenshuis geproefd heb! We vonden het daar gezellig en hebben gelijk afgesproken om daar ’s avonds te gaan dineren. Het hotel waar we verbleven vonden we wat minder geslaagd.

9 gedachtes over “Marskramerpad – dag 2

  1. miekequilt's avatar miekequilt

    Wat een topwandeling! Mooie foto’s laat je zien. Jammer van het hotel, maar gelukkig konden jullie ergens anders wel lekker eten. En dat hadden jullie wel verdiend.

    Like

  2. Dat lijkt me een prachtige wandeling Janny, het is een schitterende omgeving.

    Knap zoveel wandelingen jullie maken, dat doe ik je niet na hoor terwijl dat goed voor me zou zijn. Een heerlijke maaltijd hadden jullie zeker verdiend.

    Like

Plaats een reactie