Zoals ik al eerder schreef wilde ik sashiko combineren met boro voor een tafelloper, de lapjes lagen er al een hele tijd, maar ik twijfelde steeds hoe ik het zou doen. Tot anderhalve week geleden, toen wist ik het en intussen ben ik al een heel stuk opgeschoten. Met dit warme weer zit ik vaak …