We hebben al vaak gewandeld over landgoed Hackfort en langs het kasteel, dit kasteel tijdens een open dag zelfs bezocht, maar we hadden nog nooit geluncht in het restaurant de Keuken van Hackfort. Gezien hun originele kaart wilde ik dit graag eens doen, dan vind ik het leuk om een reden te bedenken en niet zomaar te gaan. Nou, vandaag wonen we precies 5 jaar in ons nieuwe huis in Doesburg, reden genoeg om dit te vieren! Eigenlijk waren we van plan de lunch te koppelen aan een wandeling maar vanwege de hitte hebben we hier maar vanaf gezien.

Aat koos voor Polentini van geitenkaas en ik had Hackforts Smörrebröd met Achterhoekse Naegelholt, we hebben allebei zitten smullen en we zaten heerlijk in de schaduw


Beslist de moeite waard om hier nog eens te gaan lunchen.