Voor een jarige zwager maakte ik deze kaart met de gelli plate. Daarna heb ik er in allerlei talen gefeliciteerd op geschreven.
Tag: kaarten
Kleur in donkere dagen
Na de workshop smalle lijntjes had ik de smaak weer te pakken om te naaien en ben ik begonnen aan een quiltje met heel veel kleur. Als ik met het quiltje bezig ben word ik vanzelf vrolijk van alle kleurtjes, dat komt goed van pas in deze donkere dagen. Dit is het beginnetje, nog allemaal …
En nog wat kerstkaarten
Ik denk dat ik nu wel genoeg kerstkaarten heb gemaakt, lekker vroeg dit jaar. De laatste serie gaat deze week de deur uit.
Kerstkaarten
Vandaag heb ik nog een stel kerstkaarten gemaakt. Ik heb er vanmiddag al 29 op de post gedaan en ik heb er nog meer nodig. Ik vind het leuk om allemaal verschillende te maken, sommige heel strak, andere weer versierd met glittertjes. Ook varieer ik graag met de kleuren.
Gelli plate
Omdat we door de coronamaatregelen niet met ons groepje Achterdoek bij elkaar kunnen komen doen we af en toe wat met een klein groepje. Woensdag gaf ik een mini workshop werken met de gelli plate aan 2 leden. De één had er nog nooit mee gewerkt, de ander al wel eerder. Het was een gezellige …
Kaart
Voor een 25-jarig jubileum maakte ik deze kaart met de gelli plate en stempelinkt.
Kerstkaarten
Dit jaar ben ik lekker op tijd begonnen aan mijn kerstkaarten. Ik vond het leuk om weer eens wat kaarten van stof te maken, al kosten deze wel veel tijd. En natuurlijk weer met de gelli plate, ik had nog diverse achtergronden en heb ook nieuwe gemaakt, hier en daar wat glittertjes erop.
En weer wat kaarten
Er gaan geregeld kaarten de deur uit, maar de stapel blijft groeien! Als ik een poosje bezig ben heb ik zo weer een voorraadje, binnenkort maar eens aan kerstkaarten beginnen. Deze zijn weer met de gelli plate gemaakt en wat stempels en stencils.
Kaarten
De afgelopen week heb ik nog diverse kaarten gemaakt met de gelli plate.
Kaarten
Van een paar prints die ik nog had liggen heb ik weer wat kaarten gemaakt. Op de onderste 2 heb ik met metallic verf gewerkt wat een mooie glans geeft, dat zie je niet op de foto.