Voorjaar!

Officieel begint het voorjaar morgen pas geloof ik, maar het is vandaag ook al een heerlijke dag, Aat is weer lekker buiten bezig en ik heb al wat bloemetjes en kruiden voorgezaaid in een bak. Het zonnetje erop en groeien maar! Ik heb gelijk maar een voorjaarskaart gemaakt:

Mist

Vanmorgen werd ik wakker en het was mistig, buiten en in mijn hoofd, keelpijn, snotterig, ik heb gewoon een flinke verkoudheid te pakken. Ik heb dan ook niet veel zin om wat te doen, een beetje lezen en puzzelen, alleen nog even een kaart gemaakt. Lekker vrolijk, in tegenstelling tot het weer.

Kleurencirkel

De kleurencirkel van onze quiltgroep hangt op het ogenblik in de Prins Mauritsschool in Middelharnis, al is hij nu niet als cirkel opgehangen maar als regenboog i.v.m. de beschikbare ruimte. Ik heb nog twee kaarten gemaakt: Ik blijf streepjes leuk vinden!

Kaart

Een kaart voor een pasgeboren baby: Zaterdag hadden we een voorgerechtje gemaakt met filodeeg, het zag er eigenlijk mooier uit dan dat het smaakte en het was best wel veel werk: Gelukkig had Aat ook heerlijke ossenstaartsoep gemaakt! Toen ik thuis kwam rook het heerlijk en het smaakte ook geweldig. Gisteren heb ik voor het …

Meer lezen over Kaart

Storing

Gisteren was een groot deel van de dag mijn weblog niet bereikbaar, er was een storing bij Dreamhost, maar nu werkt alles gelukkig weer. Ik heb nog wat zitten oefenen met golvende lijnen, deze kaart is het resultaat: Ik ga toch maar eens sparen voor een nieuw fototoestel, want de kleuren kloppen helemaal niet, het …

Meer lezen over Storing