Met een zigzagsteek op de naaimachine heb ik bloemen op deze kaart gemaakt. Het lapje heb ik zelf geverfd.
Tag: kaarten
Quilt aan zee
Zaterdag was er een open dag van Quilt aan Zee in De Overkant in Ouddorp. Ik ken Marianne via mijn werk en vond het leuk om even te gaan kijken. Ze presenteerde haar cursussen en er waren diverse quilts te zien. Voor de verandering heb ik eens een kaart gekocht i.p.v. zelf gemaakt. De foto heb …
Kaart
Deze kaart in zomerse kleurtjes maakte ik voor een jarige.
2 x 50
De ene kaart maakte ik voor een echtpaar dat 50 jaar getrouwd was en de andere voor mijn jongste zus die 50 werd.
Cupcake kaart
En weer een verjaardagskaart, deze keer met een cupcake.
Klaprozen
Deze keer een kaart met klaprozen.
Kaart
Deze kaart heb ik zowel met de hand als met de machine doorgequilt.
Kaarten en omslag
Ik heb weer twee kaarten gemaakt in lekker felle kleurtjes, daar word ik vrolijk van. Ook heb ik een omslag gemaakt van een zelfgeverfde lap voor een notitieboekje.
Landschapje
Een kaart gemaakt voor een jarige broer met wat huisjes en boompjes.
Kaart
Een verjaardagskaart met voorjaarsbloemen.